۲۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۳۶

سیامک گلشیری راهکارهای آموزش داستان‌نویسی را با معلمان در میان می‌گذارد

سیامک گلشیری راهکارهای آموزش داستان‌نویسی را با معلمان در میان می‌گذارد

سیامک گلشیری در سومین نشست کانون معلمان انشا، راهکارهای آموزش داستان‌نویسی را در زنگ انشا با معلمان در میان می‌گذارد.

به گزارش خبرنگار مهر و بنا بر اعلام سردبیر نشریه «انشا و نویسندگی» که دبیر کانون معلمان انشا سراسر کشور است، این کانون سه‌شنبه هفته جاری 28 آبان از ساعت 14 تا 17 سومین نشست خود را برگزار می‌کند که طی آن سیامک گلشیری راهکارهای آموزش داستان‌نویسی را در زنگ انشا با معلمان در میان می‌گذارد.

این نشست از ساعت 14 تا 17 روز سه‌شنبه 28 آبان در مرکز مشارکت‌های شهرداری تهران واقع در بلوار کشاورز، نبش برادران مظفر، نرسیده به میدان ولی عصر، برگزار می‌شود. حسینی‌نژاد همچنین از برگزاری سمیناری با عنوان انشا و نویسندگی و با همکاری دانشگاه علامه طباطبایی در آینده نزدیک خبر داد.

سی و پنجمین شماره ماهنامه آموزشی، پژوهشی، خبری، اطلاع‌رسانی و تحلیلی «انشا و نویسندگی» روی دکه آمده است. بیوک محمدی در این نشریه و در بخش تحت عنوان «راهنمای نویسندگی عمومی»، مهارت‌هایی را در این خصوص به هنرجویان یادآور شده است.

فرشید سادات شریفی و شهلا رستمی هم در مطلبی که به صورت مشترک نوشته‌اند، نکاتی را در درست نویسی و به‌نویسی مکاتبات اداری گفته‌اند و سیدحمید حیدری ثانی هم در مطلبی با عنوان «خودکار قرمز دیجیتال» به مبحث تازه ویرایش دیجیتال و امکانات آن پرداخته است.

از دیگر مطالب این نشریه مصاحبه‌ای است با سیامک گلشیری درباره وضعیت داستان نویسی امروز. سفرنامه هندوستان (به قلم آرش نورآقایی) و سفرنامه کلمبیا (به قلم بهادر باقری) از دیگر مطالب این نشریه هستند.

نعمت‌الله فاضلی عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی هم در مطلبی به ارتباط نویسندگی و معلمی پرداخته است. سیدحسین حسینی‌نژاد مدیرمسئول و سردبیر نشریه «انشا و نویسندگی» در بخشی از شماره اخیر این مجله نیم‌نگاهی انداخته است به انشاهای دانش‌اموزان مدرسه راهنمایی زینب کبری منطقه 19 تهران. شماره 35 نشریه انشا و نویسندگی در 130 صفحه و با بهای 7000 تومان روی دکه آمده است.

کد خبر 2176469

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha